za wyróżnienie…dzięki…

Powyższe wyróżnienie – prezent – jakże miły!
Alince i Eli
Dzięki serdeczne.:)
 
Teraz wystarczy napisać 7 zdań o sobie
i wytypować kolejne osoby…

przyznać wyróżnienie i powiadomić wyróżnionych.

1. Urodziłam się w letnią niedzielę.
2. Nie cierpię…piwska.
3. Prostuję cudze ścieżki.
4.Liczę tylko na siebie.
5.Serdeczny mam skrzywiony od długopisu.
6. Marzy mi się lot balonem.
7. Nie ulegam modom.

Wam Wszystkim,
moi drodzy przyjaciele z linków,
wręczam powyższe wyróżnienie –
za Wasze serca…
talent
 cierpliwość…
częstujcie się i …

 podajcie dalej!

8 myśli na temat “za wyróżnienie…dzięki…

  1. 1. Ja urodziłam się w upalny,sierpniowy wieczór,pachnący kłosami zbóż i maciejki.2.Piwsko czasem owszem,owszem w miłym towarzystwie wieczorem.3.Swoje poplątane ścieżki życia opisuję słowami i przenoszę na blog dla innych.4.Wspieram się na wiernych Przyjaciołach.5.Marzy mi się podróż dookoła świata.6.Nie znoszę chamstwa i przemocy.7.Bardzo lubię samotnymi wieczorami przebywać z Przyjaciółmi z netu,czuję Waszą bliskość i ciepło słów. Dziękuję i pozdrawiam.

    Polubienie

  2. a ja urodziła się w pewna zimową niedzielę , i wiesz piwo lubie z sokiem i tylko na grilu. Buziaki i miłego weekendu

    Polubienie

  3. Modom też nie ulegam, nie licząc mody na bloga. Urodziłam się zaś w poniedziałek, jak moje rodzeństwo zresztą, moi rodzice zaś oboje są niedzielni. Z piwsk zaś ostatnio pijam Desperadosa – ja, która zawsze była zdania, że piwo ma być piwem, a nie jakimś nie wiadomo czym.

    Polubienie

  4. Dzięki moja serdeczna Przyjaciółko za wyróżnienie,czy zrobiłam to dobrze,całuski na niedzielę i trochę słonka zasyłam.

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.